Бориспільська районна військова (державна) адміністрація Київської області шукає у свою команду головного спеціаліста відділу організаційної роботи та забезпечення діяльності керівництва апарату адміністрації
Що ми пропонуємо?
• колектив, об’єднаний ідеєю та цінностями;
• зручне місце розташування офісу (вул. Київський Шлях, 74, м. Бориспіль), комфортні умови роботи.
Завдання:
• підготовка інформаційно-аналітичних матеріалів начальнику Бориспільської РВА;
• вирішення організаційних питань, пов’язаних з участю начальника Бориспільської РВА у заходах, що проводяться державними органами, іншими установами;
• організація та координація підготовки матеріалів за напрямами діяльності Бориспільської РВА, які заплановано для розміщення в ЗМІ та оприлюднення в мережі Інтернет;
• організація проведення нарад, брифінгів, круглих столів та інших заходів з представниками територіальних громад за участю керівництва Бориспільської РВА;
• ведення та наповнення офіційного вебсайту Бориспільської РВА.
Обов’язкові вимоги:
• громадянство України;
• вища освіта;
• вільне володіння державною мовою;
Умови оплати праці:
• посадовий оклад – 5 600 грн.;
• надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»;
• надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (із змінами).
Умови призначення на посаду:
• призначення на посаду строкове до призначення на цю посаду переможця конкурсу, але не більше ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.
Ви нам підходите, якщо:
• готові до викликів, маєте аналітичні здібності, комунікаційні та швидко адаптуєтеся до змін, ініціативні, маєте необхідні знання у сфері інформаційного забезпечення.
Ми чекаємо на резюме кандидатів (форма резюме) до 03 квітня 2023 року включно на електронну адресу yprpersonal1415@ukr.net
За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.