ОГОЛОШЕННЯ про проведення добору на вакантну посаду державної служби категорії «Б» – начальника відділу архівної справи та реєстраційних дій Бориспільської РДА Київської області

//ОГОЛОШЕННЯ про проведення добору на вакантну посаду державної служби категорії «Б» – начальника відділу архівної справи та реєстраційних дій Бориспільської РДА Київської області

ОГОЛОШЕННЯ про проведення добору на вакантну посаду державної служби категорії «Б» – начальника відділу архівної справи та реєстраційних дій Бориспільської РДА Київської області

2020-09-10T14:20:14+00:00 10 Вересня 2020|

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення добору на вакантну посаду  державної служби категорії «Б» – начальника відділу архівної справи та реєстраційних дій Бориспільської  районної державної адміністрації Київської області

 

Загальні умови
Посадові обов’язки Координувати діяльність органів державної влади, місцевого самоврядування підприємств, установ та організацій усіх форм власності у питаннях архівної справи і діловодства на території району;

складати і за погодженням з Державним архівом Київської області подання на затвердження до райдержадміністрації планів розвитку архівної справи та забезпечення їх виконання;

забезпечувати зберігання, облік та охорону облікових документів і довідкового апарату до них;

організовувати роботу пов’язану з віднесенням профільних документів до Національного архівного фонду або вилучення документів з нього незалежно від місця зберігання і форм власності;

подавати на затвердження Державному архіву Київської області списків джерел формування Національного архівного фонду, які перебувають у зоні комплектування відділу;

перевіряти  роботи архівних підрозділів і служб діловодства державних органів місцевого самоврядування , підприємств, установ та організацій  незалежно від форм власності, зокрема об’єднань громадян , громадських спілок, релігійних організацій з метою здійснення контролю за дотримання законодавства про Національний архівний фонд та архівні установи шляхом проведення планових та позапланових перевірок, надання зазначеним підрозділам і службам методичної допомоги в організації діловодства та зберіганні документів;

надавати архівні довідки, копії документів на запити фізичних і юридичних осіб, перегляд в установленому порядку рішення про обмеження доступу до документів, забезпечення у разі виявлення в архівних документах недостовірних відомостей про особу на вимогу фізичних осіб доручення до архівних документів письмового обґрунтованого спростування чи додаткових відомостей про особу;

здійснювати підготовку наказів у межах своєї компетенції, забезпечувати контроль за їх виконанням;

виконувати інші доручення, пов’язані з виконанням делегованих повноважень.  

Умови оплати праці Посадовий оклад – 7400 грн.,  надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду На період дії карантину, установленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та до дня визначення суб’єктом призначення або керівником державної служби переможця за результатами конкурсного відбору відповідно до законодавства.
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі та строк їх подання

 

  Особа, яка бажає взяти участь у доборі з призначення на вакантну посаду, подає таку інформацію через Єдиний портал вакансій державної служби:

1) заяву із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 1 до Порядку призначення на посади державної служби на період дії карантину, установленого з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 квітня 2020 року № 290 (далі – Порядок);

2) резюме за формою згідно з додатком 2 до Порядку;

3) заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.

     Додатки до заяви не є обов’язковими для подання.

     Особа, яка виявила бажання взяти участь у доборі з призначення на вакантну посаду, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим в оголошенні вимогам, зокрема стосовно досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

      На електронні документи, що подаються для участі у доборі, накладається кваліфікований електронний підпис кандидата.

       Інформація приймається через Єдиний портал вакансій державної служби за посиланням https://career.gov.ua/.
Документи приймаються до 14 вересня 2020 року включно.

Додаткові (необов’язкові) документи     Особа з інвалідністю, яка бажає взяти участь у конкурсі та за наявності підстав потребує розумного пристосування, подає заяву за формою згідно з додатком 3 до Порядку.

    Також може подаватися додаткова інформація, яка підтверджує відповідність встановленим вимогам, зокрема стосовно попередніх результатів тестування, досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

 

Місце, час і дата початку проведення оцінювання кандидатів Відділ управління персоналом, документообігу та організаційно-інформаційної діяльності  апарату Бориспільської районної державної адміністрації, 

м. Бориспіль, вул. Київський шлях, 74, каб. 21,

о 10:00 16 вересня 2020 року

 

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу Синяков Андрій Віталійович

(04595) 6-11-01,

yprpersonal1415@ukr.net

Кваліфікаційні  вимоги
1 Освіта вища (спеціаліст, магістр)
2 Досвід роботи Не менше одного року на посадах державної служби категорії «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності
3 Володіння державною мовою вільне володіння державною мовою
4 Володіння іноземною мовою

 

не обов’язково
Вимоги до компетентності
Вимога Компоненти вимоги
1 Уміння працювати з комп’ютером володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача

досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word,  Power Point) або з альтернативним пакетом Open Office, Libre Office

навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет, вміння використовувати комп’ютерно-копіювальну техніку, програмне забезпечення, засоби зв’язку;

 

2 Ділові якості аналітичні здібності;

виваженість;

здатність концентруватись на деталях;

стійкість; 

оперативність;

уміння працювати в команді;

 

3 Особистісні якості ініціативність;

дисциплінованість;

тактовність;

комунікабельність;

відповідальність;

неупередженість;

рішучість.

 

Авторизація
*
*
Напишіть відповідь: 2   +   4   =  
Реєстрація
*
*
*
Генерація паролю
WordPress Lessons Розробка та підтримка сайту - ТОВ "РОЯЛТІ ГРУПП"