Управління соціального захисту населення Бориспільської районної державної адміністрації інформує

/, УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ/Управління соціального захисту населення Бориспільської районної державної адміністрації інформує

Управління соціального захисту населення Бориспільської районної державної адміністрації інформує

2020-05-29T11:58:48+00:00 28 Травня 2020|

БЕЗГОТІВКОВА МОНЕТИЗАЦІЯ СУБСИДІЙ ТА ПІЛЬГ

Як дізнатись суму залишку коштів?

Якщо клієнт споживав комунальні послуги ОЩАДно (на суму, меншу за розмір субсидії/пільги), то за поточний місяць буде сформовано залишок коштів. Він зберігатиметься та переноситиметься на наступний місяць – і так до завершення опалювального сезону.

Ця інформація доступна в контакт-центрі Ощадбанку та персональному кабінеті.

Чи змінюється сума залишку протягом опалювального періоду?

Сума залишку може змінюватись щомісяця як у більший, так і в менший бік залежно від споживання послуг. Наприклад, якщо в поточному місяці спожито менший обсяг послуг ніж у попередньому, то розмір залишку збільшиться, і навпаки.

Як отримати кошти з залишку?

Кожного місяця, коли клієнт споживає комунальні послуги на суму, меншу за розмір субсидії/пільги, формується позитивний залишок. Невикористаний залишок за субсидією/пільгою зберігається в Ощадбанку для покриття спожитих комунальних послуг у наступному місяці.

Якщо клієнт споживав комунальні послуги ОЩАДно протягом всього опалюваного сезону, по його завершенні фінальний залишок коштів за субсидією/пільгою буде перераховано на його поточний рахунок в Ощадбанку після 1 червня. Рахунок для перерахування фінального залишку коштів за субсидією/пільгою необхідно відкрити самостійно.

Протягом якого часу можна зняти фінальний залишок коштів за субсидією/пільгою?

Фінальний залишок коштів за субсидією/пільгою буде доступний для зняття після того, як субсидіант/пільговик отримає SMS у червні про надходження фінального залишку коштів за субсидією/пільгою на свій поточний рахунок. Фінальний залишок коштів буде доступний для отримання субсидіантом/пільговиком до 20 грудня, після чого кошти буде повернуто до Міністерства соціальної політики України.

Як перевірити наявність фінального залишку коштів на рахунку?  

Інформацію про надходження фінального залишку коштів за субсидією/пільгою буде надано в SMS у червні. Якщо субсидіант/пільговик не отримав SMS, необхідно звернутись у контакт-центр Ощадбанку (0 800 210 800) для отримання інформації.

Ощадбанк не стягує комісію за зняття фінального залишку коштів за субсидією/пільгою з рахунку.

Авторизація
*
*
Напишіть відповідь: 10   +   5   =  
Реєстрація
*
*
*
Генерація паролю
WordPress Lessons Розробка та підтримка сайту - ТОВ "РОЯЛТІ ГРУПП"