Вакансія головного спеціаліста, державного реєстратора відділу архівної справи та реєстраційних дій Бориспільської районної державної адміністрації Київської області

//Вакансія головного спеціаліста, державного реєстратора відділу архівної справи та реєстраційних дій Бориспільської районної державної адміністрації Київської області

Вакансія головного спеціаліста, державного реєстратора відділу архівної справи та реєстраційних дій Бориспільської районної державної адміністрації Київської області

2020-02-12T17:31:08+00:00 17 Січня 2020|

Оголошення про

проведення конкурсу

на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» –

головного спеціаліста, державного реєстратора відділу архівної справи та реєстраційних дій Бориспільської районної державної адміністрації Київської області

Загальні умови
Посадові обов’язки – організація виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів Міністерства юстиції України та здійснює контроль за їх реалізацією;

– забезпечення в межах компетенції ведення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;

– забезпечення прийому документів, поданих для державної реєстрації;

– забезпечення державної реєстрації та проведення інших реєстраційних дій відповідно до законодавства за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру;

– відкриття та/або закриття розділів в Державному реєстрі прав, внесення до відкритого розділу або спеціального розділу Державного реєстру прав відповідні відомості про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, про об’єкти та суб’єктів таких прав;

– присвоєння за допомогою Державного реєстру прав реєстраційний номер об’єкту нерухомого майна у випадках, передбачених Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»;

– виготовлення електронних копій документів, поданих у паперовій формі, та розміщення їх у реєстраційній справі в електронній формі у відповідному розділі Державного реєстру прав;

– формування за допомогою Державного реєстру прав документи за результатом розгляду заяв у сфері державної реєстрації прав;

– забезпечення взяття на облік безхазяйного нерухомого майна;

– забезпечення надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

– формування, ведення та забезпечення зберігання реєстраційних справ, ведення обліку та здійснення контролю за обсягом і рухом реєстраційних справ в одиницях обліку;

– забезпечення тимчасового доступу до документів з реєстраційних справ на підставі ухвали слідчого судді, суду в порядку, визначеному Кримінальним процесуальним кодексом України та законів України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»;

– проведення аналізу та опрацювання інформації з питань державної реєстрації;

– розгляд в установленому законодавством порядку звернень громадян, запитів і звернень народних депутатів України та депутатів відповідних місцевих рад;

– організація роботи з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів

Умови оплати праці посадовий оклад – 4900 грн.,  надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду безстроково
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі та строк їх подання

1. Заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 (у редакції постанови Кабінету Міністрів від 18 серпня 2017 року № 648) (із змінами) (далі – Порядок).

2. Резюме за формою згідно з додатком 21 до Порядку, в якому обов’язково зазначається  така інформація:

прізвище, ім’я, по батькові кандидата;

реквізити документа що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;

підтвердження рівня вільного володіння державною мовою;

відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах.

3. Заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.

Строк подання документів –
20 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства України з питань державної служби (НАДС).

Інформація приймається через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС.

Документи приймаються до 17 год. 00 хв.  
05 лютого 2020 року

Додаткові (необов’язкові) документи     Особа з інвалідністю, яка бажає взяти участь у конкурсі та за наявності підстав потребує розумного пристосування, подає заяву за формою згідно з додатком 3 до Порядку.

Також може подаватися додаткова інформація, яка підтверджує відповідність встановленим вимогам, зокрема стосовно попередніх результатів тестування, досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо)

Місце, час і дата початку проведення оцінювання кандидатів Відділ управління персоналом, документообігу та організаційно-інформаційної діяльності  апарату Бориспільської районної державної адміністрації,

м. Бориспіль, вул. Київський шлях, 74, каб. 21, о 10:00

11 лютого 2020 року

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу Наконечна Оксана Володимирівна,

(04595) 6-11-01,

yprpersonal1415@ukr.net

Кваліфікаційні  вимоги
1 Освіта вища, ступінь вищої освіти не нижче бакалавра, молодшого бакалавра (юридичного спрямування)
2 Досвід роботи без  досвіду роботи
3 Володіння державною мовою вільне володіння державною мовою
4 Володіння іноземною мовою не обов’язково
Вимоги до компетентності
 1 Вимога Компоненти вимоги
2 Уміння працювати з комп’ютером володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача

досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point) або з альтернативним пакетом Open Office, Libre Office

навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет, вміння використовувати комп’ютерно-копіювальну техніку, програмне забезпечення, засоби зв’язку

3 Ділові якості аналітичні здібності;

виваженість;

здатність концентруватись на деталях;

стійкість;

оперативність;

вміння аргументовано доводити власну точку зору;

уміння працювати в команді

4 Особистісні якості ініціативність;

дисциплінованість;

тактовність;

комунікабельність;

відповідальність;

неупередженість;

рішучість

автономність

Професійні  знання
Вимога Компоненти вимоги
1 Знання законодавства Конституція України;

Закон України «Про державну службу»;

Закон України «Про запобігання корупції»

2 Знання спеціального законодавства, що пов’язане з завданнями та змістом роботи державного службовця  відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) Закон України «Про місцеві державні адміністрації»;

Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»;

Закон України «Про адміністративні послуги»;

Закон України «Про доступ до публічної інформації»;

Закон України «Про звернення громадян»;

Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»;

Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»

Авторизація
*
*
Напишіть відповідь: 10   +   5   =  
Реєстрація
*
*
*
Генерація паролю
WordPress Lessons Розробка та підтримка сайту - ТОВ "РОЯЛТІ ГРУПП"