Які послуги Міністерства юстиції громадяни можуть отримати онлайн?

/, Новини, Юридичний відділ/Які послуги Міністерства юстиції громадяни можуть отримати онлайн?

Які послуги Міністерства юстиції громадяни можуть отримати онлайн?

2018-12-11T18:20:44+00:00 11 Грудня 2018|

1. Доступ до державних реєстрів:

  • Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, за допомогою
    якого можна:
    -отримати відомості про зареєстровані речові права на нерухоме майно
    -перевірити документ, виданий Державним реєстром речових прав на
    нерухоме майно
    -попередньо подати заяву про державну реєстрацію прав та їх обтяжень
    -отримати інформацію про стан розгляду заяви (запиту)
    -поставити об’єкт нерухомого майна на контроль
  • Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі
    -про банкрутство, який дозволяє:
    -отримати чи перевірити наявну інформаційну довідку
  • Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців
    та громадських формувань, завдяки якому можна:
    -безкоштовно отримати відомості онлайн
    -отримати електронну виписку (довідку, витяг)
    -отримати відповідь на запит
    -подати заяву для проведення державної реєстрації
  • Реєстру громадських об’єднань
  • Державного реєстру друкованих ЗМІ та інформаційних агенств як
    суб’єктів інформаційної діяльності
  • Єдиного реєстру громадських формувань
  • Єдиного реєстру арбітражних керуючих
  • Єдиної бази даних електронних адрес, номерів факсів (телефаксів)
    суб’єктів владних повноважень
  • Єдиного державного реєстру судових рішень
  • Єдиного реєстру апостилів
  • Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні
    правопорушення
  • Єдиного державного реєстру осіб, щодо яких застосовано положенняЗакону України “Про очищення влади”
  •  Єдиного реєстру нотаріусів

2. Доступ до веб-порталу звернень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, через який Ви можете:
-подати заяву онлайн
-записатись на прийом до відділу ДРАЦС у зручний для Вас час
-задати питання в режимі онлайн та отримати відповіді від фахівців
3. Запис на прийом до керівника державної установи в режимі відеоконференції
4. Доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (ЄДР), за допомогою якого у Вас є можливість:
-безкоштовно отримати відомості з автоматизованої системи збирання,
накопичення, захисту, обліку та надання інформації
-отримати відомості з ЄДР у вигляді виписки, витягу або довідки
-отримати відповідь на запит
-оформити та подати електронні документи, які в подальшому направляються
державному реєстратору
5. Отримання інформації про діяльність арбітражних керуючих
6. Доступ до послуг електронного суду:
-сплата судового збору онлайн
-отримання інформації щодо стадії розгляду судової справи
-доступ до Єдиного державного реєстру судових рішень
-отримання процесуальних документів в електронному вигляді
-надсилання судових повісток шляхом SMS-повідомлень
-вільний доступ до відомостей у справах про банкрутство
7. Замовлення електронного цифрового підпису
Електронні сервіси доступні за посиланням: https://kap.minjust.gov.ua/
Контактний телефон: 0-800-50-85-84 (дзвінки в межах України безкоштовні)

Авторизація
*
*
Напишіть відповідь: 0   +   1   =  
Реєстрація
*
*
*
Генерація паролю
WordPress Lessons Розробка та підтримка сайту - ТОВ "РОЯЛТІ ГРУПП"